Volgers

maandag 15 februari 2016

verjaardagskaart

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer nu met een verjaardagskaart. Het was gisteren zulk slecht weer dat ik lekker aan de freubel ben geweest heb weer heel wat kaartjes gemaakt als je eenmaal begint komt de inspiratie vanzelf . Zoals dit kaartje de ballon staat er schuin op maar hij is aan het opstijgen zo moet je dat zien . Het is gekleurd met de stempelstiften en distress ook weer verschillende stempels gebruikt.
hopelijk vinden jullie hem leuk want mooi zal ik niet zeggen vind hem zelf niet zo mooi ,maar kijken wat jullie ervan zeggen.
Een fijne avond .

                    Lieve Groetjes Rianne

6 opmerkingen:

  1. Gaaf stempel is dit, ik heb ook zoiets maar gebruik hem te weinig.
    Heb zelf ook een ballonvaart gedaan maar die ging toch anders naar boven leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG en kleurijk kaartje weer Rianne...wat een mooie luchtballon erop...
    en ja wat doe je anders met dat pokkeweer van gisteren....Ik heb er ook 3 afgemaakt...waarvan er al 2 op bestemming aangekomen zijn...
    Bij de buren was en baby meisje geboren en daar een leuk babykaartje voor gemaakt....voor de opa en oma had ik er nog eentje uit de voorraad...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een heel creatieve en kleurrijke kart geworden. En die ballon ..... gaat beslist de zon tegemoet. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die vrolijke kleuren en mooi de omgeving van waaruit deze opstijgt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Rianne,
    inderdaad het lijkt net alsof de ballon opstijgt!
    en mooi ingekleurd!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne