Volgers

dinsdag 1 maart 2016

herenkaartje

Hallo Bloggers.

Hier weer eens iets van mij . Met een kaart voor heren .ik zal vertellen waarom zo,  om de ogen mooi recht te krijgen maar het  wilde niet lukken  . verschillende pogingen gedaan dus dacht ik dan maar zo . maar toen moest ik er iets mee doen en ja twee scheven ogen wat kan dat anders zijn dan te diep in het glaasje kijken . dus heb ik er maar twee glaasjes bij gestempeld vond het idee wel geslaagd
Hoop dat jullie het ook leuk vinden .
ik wens je een fijne avond met heel veel kijk plezier.

                          groetjes Rianne 

7 opmerkingen:

  1. Supergaaf. Vooral je uitleg erbij. Klasse !!!!. Echt Rianne. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik betrapte me er op, maar Wim ook, dat ik zat te lachen. Wist eigenlijk niet dat ik dat nog kon. Dus DANKJEWEL RIANNE.

      Verwijderen
  2. Top, mooie kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ja Rianne die heeft echt een beetje te diep in het glaasje gekeken...maar heel leuk opgelost door die glaasjes erbij te stempelen...Heel grappig herenkaartje..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ik vind het geniaal!Hoe bedenk je het?? Heel erg leuk bedacht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Rianne,
    superleuk opgelost en wat heb je mooie kleurtjes bij elkaar gezocht!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne