Volgers

maandag 21 maart 2016

gewoon mooi

Hallo Bloggers,

Zo daar ben ik weer maar eens , Nu met een kaartje wat ook weer een probeersel is ,zo blijven we proberen hihi. wel leuk.
Nou mijn vriendin was naar een workshop geweest en had heel mooie kaarten gemaakt met weer maar eens andere inkt ,die we natuurlijk niet hadden .maar niet getreurd we hadden ecoline en dat kon ook . Dus ik uitgeprobeerd en ja hoor het resultaat is verbluffend mooi.
De bloemen hebben we gekleurd met kleurpotlood laagje voor laagje, moesten we natuurlijk ook eerst kijken of dat ging op ecoline . Nou zoals jullie zien ging het wat een resultaat echt leuk om te doen . ben benieuwd wat jullie ervan vinden en dat hoor ik natuurlijk graag .

                          Lieve Groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. ik ben blij dat ik de workshop gevolgd heb, en dat ik mijn kennis over kan dragen.
    De kaart is prachtig gelukt.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA HEEL MOOI IK HEB HEM OOK GEVOLGT WAS HEEL MOOI
    MET WELKE POTLODEN HEEFT U INGEKLEURD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Akina ,ik heb Color soft van derwent gebruikt , gaat heel goed.

      Verwijderen
  3. JA HEEL MOOI IK HEB HEM OOK GEVOLGT WAS HEEL MOOI
    MET WELKE POTLODEN HEEFT U INGEKLEURD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Rianne, dat is een prachtige kaart zeg! Mooie techniek en die kleuren!! Zo warm.. Die probeersels van jou zijn stuk voor stuk succesjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg. Hoe je het gedaan hebt weet ik niet maar ik vind het prachtig en die bloemen doen het ook heel goed. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel leuk kaartje Rianne...wat heb je weer schitterende warme kleurtjes als achtergrond....en daar die mooi ingekleurde bloemen op ...wat een SCHITTEREND kaartje als resultaat,,,,

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Rianne,
    helemaal geweldig deze creatie
    prachtig gemaakt, leuke techniek zo te zien!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne