Volgers

woensdag 13 januari 2016

muziek

Hallo Bloggers ,


Hier ben ik weer , nu eens met een kaartje dat nieuw is en helemaal zelf gemaakt ,ook de stempel .
Ik ben maandagmiddag naar Lutgarde geweest en die heeft me een nieuwe techniek geleerd .
Thuis gekomen moest dat eerst uitgeprobeerd worden natuurlijk . Maar ik had er niet echt een goede stempel voor . Nou dan maar een muziek stempel als achtergrond ,is overigens niet zo goed te zien .

Men nemen fotopapier daar stempel je met versamark een stempel op dan ga je er met kleur op dan komt de stempel wit  naar boven ,dan heb je de achtergrond al klaar, nu een stempel erop .Die stempel die ik erop gezet heb heb ik zelf gemaakt ,wat vinden jullie daarvan ? niet slecht hé voor een amateur . zitten nog wel een paar kleine foutjes in maar ben er toch trots op.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en hoor dat natuurlijk graag .
Een fijne avond en veel kijk plezier.

                           Liefs Rianne

6 opmerkingen:

  1. Zelfgemaakte stempel? Wauw ik vind hem echt te gek! EN ook de achtergrond is mooi gelukt. Ik kan heel duidelijk zien dat het notenbalken zijn , hoor. Echt een kaartje om trots op te zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit Rianne, lijkt mij ook wel wat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stijlvolle kaart!! Heel mooi gevonden, kan ik ook wel gebruiken voor mijn twee muzikanten !!

    Heel veel plezier !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    heel knap zeg dat je een stempel hebt gemaakt,
    Mooi dit kaartje met een prachttechniek!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt met je zelfgemaakte stempel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne