Volgers

maandag 4 januari 2016

Herenkaart

Hallo Lieve Bloggers

Weer een tijd geleden met al die feestdagen ,natuurlijk wens ik jullie allemaal een GELUKKIG NIEUWJAAR . met veel gezondheid en veel knutselplezier.
De kerstspullen zijn weer opgeruimd en de kaartjes kunnen weer getoond worden en dat doen we dan maar.

Dit kaartje had ik al een tijdje liggen maar wilde het jullie toch nog even laten zien .
Gemaakt met distress stain en allerlei stempels van verschillende merken .
Hopelijk kunnen jullie hem waarderen en hoor ik graag .
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk maar weer.

                           Liefs Rianne

10 opmerkingen:

  1. Leuk al die visjes!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook de beste wensen Rianne!
    Wat heb je dat weer mooi gemaakt, ik heb ook nog van die flesjes liggen maar nog nooit gebruikt, moet mij er toch eens in verdiepen!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit vissenkaartje Rianne...heel mooi die achtergrond met al die waterbubbeltjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit, kan wat langer op de kast staan en ze hebben geen voer nodig, net echt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    het is een geweldig mooi kaartje! Alles eraan klopt! Heel mooie kleuren ook!
    Voor jou ook een goed en gezond en creatief jaar gewenst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermannenkaart Rianne. Heel gaaf gedaan! De beste wensen voor 2016. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een prachtige kaart Rianne, de kleuren spatten van het scherm.
    Een mooi en creatief 2016.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met prachtige kleuren Rianne!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Rianne,
    mooi vissnkaartje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook gelukkig nieuwjaar! En een heerlijk vrolijk gekleurde kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne