Volgers

maandag 18 januari 2016

herenkaart

Hallo Bloggers ,


Hier weer een kaartje van mij . De achtergrond is met dylusion paint gedaan werkt heel fijn,moet er nog een beetje mee leren omgaan maar dat komt vanzelf . het is wat fel en dan kun je er niet goed op kleuren zoals jullie kunnen zien met de rij kwasten .ga ik vast nog een workshop in volgen .je moet van alles een beetje weten . Hopelijk kunnen jullie hem weer waarderen en hoor het graag .
Veel plezier met het kijken .

                               liefs Rianne                     

5 opmerkingen:

  1. hoi rianne
    vind het juist erg mooi door die vrolijke frisse kleuren!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    zag je kaartje al op FB, wat een mooie kleuren zijn dit, leuk gedaan met de kwasten..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat weer en mooie kleuren heb je gekozen! Super zeg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren Rianne, ze spatten van mijn scherm, ook weer mooi gestempeld, een prachtige herenkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Rianne,
    heel mooi deze felle kleurtjes, ja het is een beetje anders dan "normale"verf he maar echt niet minder mooi dit resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne