Volgers

maandag 25 januari 2016

herenkaart

Hallo Bloggers ,

Hier ben ik weer , Wat hadden we mooi weer  vandaag hé , zo lekker, een grote wandeling gemaakt in de bossen en het ging me goed af .

Maar nu mijn kaartje, dit is gemaakt met dylusion paint daar bovenop met een template wat gespeeld
met zwart en wit nog wat ringen gestempeld en klaar is hij weer .Het is niet echt veel maar de kleuren zijn al erg fel dus de rest maar rustig gehouden.
ben benieuwd wat jullie er van vinden en hoor dat graag .

                     lieve groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. een schitterend kaartje Rianne zo mooi die achtergrond in die felle kleurtjes...en daar die stempels op... een prachtig geheel geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten, ook je kaarten van de laatste tijd bekeken. Lekker een eigen stijl, ik herken jou hand er wel in. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig van een kaart. Felle kleuren, helemaal mijn ding.
    Inderdaad wat was het zalig weer vandaag.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart Rianne,
    ik ben echt fan van dat mannetje op je kaarten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kleuren heb je op je gebruikt, leuke stempel trouwens!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Rianne,
    heel mooi resultaat,
    prachtig die kleurtjes en de stempels zo bij elkaar!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en kleurrijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kleuren knallen echt van het scherm; wat een mooie kaart! En weer zo mooi voor een man... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie mannenkaart! Vrolijke kleuren en prachtige stempels.
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne