Volgers

woensdag 31 mei 2017

kleurenkaartenteam


Hallo Bloggers ,

ik wilde ook weer eens meedoen en zelfs met twee kaartjes .Ik had deze workshop gevolgd bij Hella van leuke stempels ,zij komt altijd woensdagavond online met een workshop .heb je daar naar gekeken dan wil je het zelf uitproberen .nou dat heb ik dan ook gedaan en dan maar gelijk in de kleurtjes van het KKT wil je meer zien kijk dan op
http://martinaskaartjes.blogspot.nl/2017/05/oproep-kleurenkaartenteam-2017-5-de.html
daar zie je nog veel meer moois voorbijkomen..

Veel kijkplezier en tot de volgende keer .

                            Liefs Rianne
nog een challenge is me aangeraden en wel door Veerle van het blog http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/

25 opmerkingen:

  1. twee goedgelukte kaartjes zijn het geworden !
    geslaagd kaartje
    blij met je deelname alweer ! op naar de volgende,
    nog een fijne dag gewenst,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf idee, leuke schets! Mooi gemaakt in deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan met al die vierkantjes. De kleuren mooi gebruikt en super met al die stempeltjes. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe uitwerking met die gestempelde vierkantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je KKT kaarten zijn allebei heel erg mooi Rianne. Je kan ze ook laten meedoen met onze challenge op Addicted to stamps challenge blog daar is het thema dieren dus met je mooie vlinders zit je goed.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, bijzondere kaarten, Rianne! Prachtig. En leuk dat je zo geïnspireerd wordt door de online workshops.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! De vlinders staan echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, die vlinders op je kaart, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeel mooi deze kaartjes Rianne...leuk die gestempelde vierkantjes en die kleurige vlinder maakt het helemaal af

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan Rianne. Leuk al die vierkantjes en die vlinder maakt het af. Oh dat zei Rosinaook al. Maar dat had ik eerst niet eens gezien. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ziet je kaartje er ontzettend leuk uit! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Rianne,

    Wat een leuke kleurencombinaties maakte jij voor het KKT! Helemaal geslaagd!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi gemaakt in de kleuren van KKT .

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk zo'n "vakjeskaart", mooi resultaat.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaarten voor het KKT, leuk dat je weer mee doet. Even verder gekeken en ik zag mooie kaarten van je voorbij komen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb je weer prachtig gemaakt. Schitterend stempelwerk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaarten zijn echt prachtig Rianne. Dank je wel om mee te doen met onze challenge. Wil je hem op de facebook pagina zetten van Veerle's Creatieve Hoekje ?
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Veerle ,natuurlijk wil ik hem er graag opzetten .ik heb het geprobeerd maar krijg hem er niet op .ik weet niet goed waar ik hem moet zetten.
      Gr Rianne

      Verwijderen
  20. Hoi hoi Rianne
    Mooi gemaakt deze stempelkaart
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh ja, die techniek is leuk. Ik heb 'm ook eens gebruikt maar dan met schuine vakjes. Dit is een mooie uitwerking!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie chique kaarten in mooie kleuren, prachtig gemaakt! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne