Volgers

dinsdag 2 mei 2017

De Tijd

Hallo Bloggers,

Hier weer een kaartje van mij , Een kaartje over de tijd en die tijd kan iedereen wel gebruiken dus een kaartje voor iedereen.

Het achtergrondje had ik nog liggen al heel lang maar wist niet goed wat ik ermee moest doen weggooien kan altijd nog . En dan komt het idee ineens met een beetje hulp van mijn vriendin en we hebben weer een leuk kaartje .

Ik wens jullie weer veel kijk genot en een fijne avond .


                             Liefs Rianne

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleurrijk kaartje Rianne...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi rianne,
    Mooi kaartje zeg, ik ben weg van die tekst, heel mooi!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne