Volgers

maandag 8 mei 2017

even iets vrolijks

Hallo Bloggers ,


Weer even een kaartje om het af te leren .weer even bezig geweest met distress en natuurlijk stempels . De distres heb ik met zout bewerkt daardoor krijg je vlekken en is best leuk om te zien en is weer eens iets anders.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden . een vogel op een olifant je moet er maar op komen .heb ik ergens gezien hoor is niet van mezelf maar vond het zo grappig.

Nou veel plezier met kijken en tot de volgende keer.

                            Liefs Rianne

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Rianne, leuk in de weer geweest met inkt en stempeltjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan met de stempels, inkt en stencils.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is heel leuk! EN dat zout geeft ook een mooi effect!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    mooi met dat zouteffect!!!
    ook leuk het vogeltje op de olifant,
    hele mooie creatie!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne