Volgers

woensdag 31 augustus 2016

Kleurenkaartteam

Hallo Bloggers ,

Ik doe ook weer eens een keertje mee is lang geleden maar de kleuren spraken me wel aan .
Deze kaart is met paint gemaakt ook de rozet, echt heerlijk spul . Wil je weten wie er meedoen kijk dan even bij Martine  http://martinaskaartjes.blogspot.nl/2016/08/oproep-kleurenkaartenteam-2016-8-ste.html  dan zie wie er allemaal meedoen en wat voor mooie creaties er zijn .Ikzelf zal de andere dag kijken want ik heb vandaag geen tijd maar ik kom zeker langs .
 ik wens jullie heel veel plezier met het kijken naar al dat moois.

                       Lieve Groetjes Rianne

19 opmerkingen:

  1. wauw, wat leuk is die geworden ! lekker felle kleurtjes !
    bedankt voor je deelname (alweer), ik wens je nog een hele fijne dag toe,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Einte tolle Karte mit wunderschönen Farben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaart heb je gemaakt.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Logisch dat je niet komt kijken vandaag :)
    Mooie kaart; gave felle kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Rianne,

    Wat is jouw kaart super mooi geworden! Super leuk... En als je inderdaad jarig bent vandaag, gefeliciteerd dan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Rianne, wat mooi, die bloemen met beide kleuren! En een gave achtergrond!
    Super gedaan!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele toffe kaart, mooi gedaan! Fijne dag verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien, je bent ook van alle markten thuis, deze bloemen passen in de flessen uit je vorige post :-), tof kaartje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super kaart! Heel mooi gedaan.
    Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf gedaan zeg! Ik vind de bloemetjes helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Rianne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat gaaf, die dolly stempel heb ik ook. Op Facebook las ik dat je jarig bent vandaag, daarom van harte gefeliciteerd met je verjaardag. en ik hoop dat je ene mooie dag hebt gehad, Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. allereerst gefeliciteerd nog met je verjaardag Oeps helemaal vergeten Rianne....een kaartje wat later mag ook hé...
    hopelijk heb je een gezellige dag gehad...
    Je kaartje is super leuk geworden...zeker die doily is heel gaaf gestempeld...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hip hip hoera! Wat een ontzettend mooie kaart. Leuk hoe mijn zomerse keuze verwerkt hebt. Ik ben ook volger bij je geworden. Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne