Volgers

woensdag 7 september 2016

herenkaartjes


Hallo Bloggers

Het is weer heerlijk weer dus maar gauw een kaartje erop en dan weer genieten van het weer.
Ook wil ik jullie bedanken voor al die leuke reacties die ik kreeg zowel voor mijn verjaardag als voor mijn vorig kaartje .
Het zijn twee heel simpele kaartjes maar soms net zo mooi. en er is bijna geen heer die geen bier lust .dus kan dit bijna altijd .
Ik wens jullie een fijne dag geniet ervan .

                           Liefs Rianne

4 opmerkingen:

  1. Ze hebben ook niet veel meer nodig. Ik vind ze top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prima zo. Weer voor koorleden? Dan zijn deze kaartjes wel voor na de repetitie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide kaarten zijn erg mooi. Leuke stempels en je hebt het achtergrond van je tweede kaart erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    mooie mannenkaarten!
    ook onderstaand kleurenkaartje vind ik supermooi!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne