Volgers

maandag 8 augustus 2016

zomaar

Hallo Bloggers,

Hier weer een kaartje van mij. dit kaartje is een voorbeeld van papier wat ik zag in een winkel .vond het zo mooi dat ik het heb geprobeerd om het na te maken .Ik weet niet of het gelukt is want ik heb het papier niet gekocht maar gewoon goed gekeken . Ik heb er allerlei stempels voor gebruikt .ook heb ik een beetje met gesso gewerkt en een paar vlindertjes erop gestempeld en een er bovenop .
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden .
Een ieder geval bedankt voor het kijken en een fijne avond .

                            Liefs Rianne

6 opmerkingen:

  1. Prachtig! Heel mooie samenstelling en de kleuren zijn supermooi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Rianne, wat heb je dat mooi gemaakt die achtergrond en ook hele leuke vlinderstempels erbij...
    PRACHTIG!!!!
    Maar ik heb veelmeer moois gemist zie ik wel....prachtige bloemenkaartjes hieronder....
    KNAP gedaan allemaal!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Rianne,
    mooi kaartje met een prachtige achtergrond!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er prachtig uit. knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap werk om papier uit het hoofd na te maken, mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, ik weet niet hoe dat papier eruit zag, maar je kaart is een prachtwerk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne