Volgers

woensdag 16 september 2015

verjaardagskaart

Hallo Bloggers ,

Hier weer een kaartje van mij . en wel een bijzonder kaartje, een kaartje voor mijn stempelvriendin die is namelijk vandaag jarig en ik kan het laten zien want ze heeft het al gehad .
De vierkantjes heb ik zelf gesneden en een stempel van gemaakt en op een houten blokje geplakt .
Zo kan ik hem nog meer gebruiken . De bloemen die erop zitten liggen erboven op .
De inkt is met  Distress  gedaan .
Nou ik hoop dat zij hem leuk vind en jullie ook .
Dan wens ik jullie nu een fijne avond .

                                Rianne

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart leuk dat je zelf de vierkantjes hebt gesneden mooie stempel heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n zelfgemaakte stempel! Mooi ook en zeer bruikbaar. De bloem heb ik ook, past hier goed bij. Mooi kaartje voor je vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je lekker creatief bezig geweest Rianne, om zelf die vierkantjes stempel te maken...en daarop die mooie bloemen en tekst gestempeld Ook die lila kleurtjes zijn geweldig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gesneden! En een kaart in deze kleuren zal zeker bevallen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Rianne,
    mooi resultaat en wat leuk dat je zelf een stempel heb gemaakt!
    De kleur vind ik helemaal prachtig!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er prachtig uit en jij een blije vriendin:-)) dus dubbel geluk met zo mooie kaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    wat heb je dit weer leuk bedacht voor je stempelvriendin. Leuk die vierkantjes avn inkt en dan de bloem erop.
    Heel mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne