Volgers

woensdag 30 september 2015

Kleurenkaartenteam

Hallo Allemaal ,

Het is weer tijd voor de negende schakel van het kleurenkaartenteam en zoals jullie weten doe ik daar graag aan mee . maar de kleuren spraken me niet zo aan . fluor geel en turquoise vandaar dat ik toch de kleuren geel en blauw aangehouden . Hopelijk vinden jullie dat goed . Ik heb hier met brusho gewerkt dat alles op een gele kaart geplakt en daarna op een witte .Als jullie meer willen zien kijk dan even bij http://martinaskaartjes.blogspot.be/2015/09/oproep-kleurenkaartenteam-9-de-schakel.html daar zien jullie wie er allemaal mee doen .Heel veel kijk plezier .
en een fijne dag.

                                 Rianne

22 opmerkingen:

  1. Deze kleuren zijn toch wel wat mooier en je kaart helemaal! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart. Zo leuk gedaan met die strokenrok. Perfecte timing. Ik was veel te vroeg. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Echt heel mooi. Gave achtergrond en de 'paspop' is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het moet je aanspreken, anders wordt het niks. Maar dit is heel mooi!! Leuk die schoentjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Rianne,
    Je kaart is wel mooi, heel apart... Zonde dat je de oorspronkelijke kleuren niet zag zitten... Toch mooi gemaakt...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Rianne,
    Je kaart is wel mooi, heel apart... Zonde dat je de oorspronkelijke kleuren niet zag zitten... Toch mooi gemaakt...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje super Rianne.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje is supermooi gemaakt!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk vrolijke en frisse kaart Rianne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fluor geel in combi met licht blauw was een opdracht die ik wel zag zitten maar als het je niet aan spreekt is het best moeilijk hé ?! Zoals vorige maand in combi met paars. Maar je kaart is heel mooi geworden. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne,

    Wat een beauty van een kaart heb je gemaakt SUPER.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het ook een lastige, maar toch...de resulaten zijn verrassend! Jouw kaartje ook, erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,
    het zijn mijn kleutjes ook niet. Gelukkig was het gewoon lichtblauw en kreeg ik van Nelleke een beetje papier in fluogeel, vandaar dat het goed ging.Jouw geel knalt ook lekker hoor.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind jouw geel toch aardig fluo :-)
    Leuke kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart, Rianne.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fluo geel met brusho zal niet echt mogelijk zijn vrees ik !
    toch een mooie kaart zo !
    bedankt voor je deelname deze maand ! het was zeker niet makkelijk !
    super dat je er toch bij bent !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi je kaartje voor het KKT Rianne...super mooi gewerkt weer met brusho...en och voor mij is het "geslaagd " hoor...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie kaart! echt knap gedaan.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat prachtig Rianne, super, heel elegante kaart, ps, bedankt voor je mooie ATC'tjes, ze zijn schitterend!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel speels je kaart ! Liefs sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne