Volgers

vrijdag 11 september 2015

scheren met scheerschuim .

Hallo Bloggers,


Wat een rare titel he , nou zo raar is hij niet want het scheerschuim klopt wel namelijk de achtergrond is met scheerschuim gemaakt .Een techniek geleerd op het event en zo leuk om te doen .
Je neemt scheerschuim in een bak doe daar wat druppels inkt in dan pak je een spatel en beweeg je in het schuim tot de kleurtjes vermengt zijn .Dan leg je een template op papier en pak je een schepje schuim en wrijf dit over de template goed strak erop doen en daarna met een tissue afdeppen ,haal de template eraf en dan laten drogen kan ook met de tool.
echt Dames probeer het maar is heel leuk om te doen en mooie resultaten .
Ik hoop dat jullie het weer kunnen waarderen ,dan wens ik jullie een fijn en mooi weekend .

                      lieve groetjes Rianne  

5 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne, wat heb je een origineel kaartje gemaakt! Ook nog zo vrolijk met die kleurtjes! De achtergrond is ook top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zou ik het nu ook gedaan hebben Rianne, mooie achtergrond het een heel mooi kaartje heb je der mee gemaakt!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Rianne,
    wat leuk deze techniek en wat origineel die stempeltjes er zo bij!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi kaartje Rianne...de stempeltjes passen heel goed bij de techniek zo te zien...KNAP gedaan weer...

      groetjes Rosina

      Verwijderen
  4. Gaaf die combi van de techniek en scheer-stempels! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne