Volgers

dinsdag 4 oktober 2016

herfst

Hallo Bloggers ,

Na een druk dagje ,met een wandeling van 10 km . nu even een pauze om een kaartje te plaatsen .
Het is echt een herfstkaartje met wat we onderweg gezien hebben , zo mooi. dat is echt genieten .

Met stempels van art journey dit kaartje gemaakt de kaboutertjes er nog niet bij gedaan want die ben ik nog niet tegengekomen .Dit alles ingekleurd met distress.

Nou ik wil wel even proberen om met de challenge van art journey mee te doen.

http://artjourneydesign-team.blogspot.nl/2016/10/art-journey-challenge-73-indian-summer.html


Ik wens jullie veel kijk genot .

                     Lieve groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Mooi om te zien, de natuur verwerken op je kaart TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Rianne...zo leuk met die herfststmpeltjes erop en ook heel mooi ingekleurd...
    PRACHTIG!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en wat leuk dat je je hebt laten inspireren door de natuur! Je kunt de kaart wel mee laten doen met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie herfstkaart heb je gemaakt! Ook de kaarten hier onder die ik gemist heb zijn weer toppers!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een herfstig kaartje! Fijn dat je weer meedoet met de Art Journey challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Rianne en wat leuk dat je je hebt laten inspireren door de natuur en onze challenge bij het maken van dit kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne