Volgers

maandag 31 oktober 2016

Beterschap


Hallo Bloggers,


Hier weer een paar beterschap kaartjes dezelfde techniek maar toch anders

.De bovenste heb ik met dylusioninkt en een stukje plastiek gedaan . Wel, eerst het plastiek in een doos gelegd en daarna met de inkt gespoten toen daarna het plastiek gepakt en een prop gemaakt en dat op de kaart geduwd .Het lijkt ingewikkeld maar dat valt reuze mee en is leuk om te doen .

De onderste heb ik met distress inkt gedaan en verder wat lijntjes er onder gemaakt .

Ik wens jullie een fijne avond en weer veel kijk plezier .

                             Liefs Rianne


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes weer! Leuke achtergrond bij de eerste kaart..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè met dat plastic, heb ik op de schildercursus ook al eens gedaan, geeft een gaaf effect. Weer 2 mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne