Volgers

zondag 24 april 2016

jellyplate

Hallo Bloggers ,

Nou ik heb ook eens geprobeerd met de jellyplate te werken ,maar dat valt nog niet mee,plus vind ik dat de kaart nog wat mist ,daar heb ik iets aan geprobeerd te doen door opzij wat van die rondjes te zetten ,vond hem anders toch een beetje te wit .
Raar eigenlijk ben dat ook niet gewend maar echt een super kaart vind ik hem niet maar ik blijf oefenen en laat ik jullie dat zeker nog eens zien .

ik wens jullie een fijne Zondag en tot horens .

                       Lieve groetjes Rianne

6 opmerkingen:

  1. Niks mis met dit kaartje hoor Rianne...ik vind het knap gedaan met die gelli plates....dat doe ik je niet na...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Rianne. Ik vind het erg leuk met die rondjes aan de zijkanten. Super ook de walvis en de bellen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi rianne
    vind je achtergrond met de gellyplate prachtig gelukt en zelf vind ik het erg leuk om mee te werken en je kaart is reuze leuk geworden!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    ik vind het ook een mooie kaart,
    het is even wennen wellicht, maar het is je goed gelukt!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch om weer iets nieuws te proberen en een reis met allerlei ontdekkingen te maken tot je het helemaal verslavend vind...:)
    Vind de kleuren en het ontwerp bubbels en walvis een hele mooie en mooi CAS zo deze kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne