Volgers

zondag 17 april 2016

etui

Hallo Bloggers,


Hier weer iets van mij , deze keer geen kaarten maat twee etui;s die ik samen met mijn zus gemaakt heb . De blauwe is van mij ,ik heb ze ook in elkaar gezet.

Het is van stempellinnen gemaakt dat hebben we eerst geverfd en toen met een template bewerkt en daarna gestempeld . het was een heel leuk project. en weer eens wat anders .

Ik ben natuurlijk echt benieuwd wat jullie er van vinden en dat hoor ik graag .

Een fijne Zondag wens ik jullie en tot horens maar weer .

                      Lieve groetjes Rianne 

5 opmerkingen:

  1. Hoi hoi rianne,
    super creatief zeg, ik vind de blauwe het mooist!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn LEUK! ben ook met zoiets bezig maar zoek nog een beetje naar de juiste materialen en verf om te bedrukken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooooow Rianne wat een schitterende etui's hebben jullie gemaakt....zo mooi die kleurtjes en stempeltjes erop....super gaaf!!!

    groetjes en een fijne maandag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    die zien er prachtig uit, dan heb je echt iets unieks..heel erg mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne