Volgers

donderdag 30 augustus 2012

korenbloem

Zo de boodschappen gedaan en het feest kan beginnen ,Ik ben namelijk morgen jarig dus een heel weekend feest . en dan nog mijn olifantastich kaartje in de prijzen wat is het leven toch fijn ,wie had dat nu gedacht voor de eerste keer meedoen en gelijk prijs weleens waar de derde maar ik ben er blij mee.bedankt iedereen . nu mijn kaartje spreekt voor zich het stempel afdrukje geplaatst op boekpapier en voor de afwisseling een kantje erbovenop.achteraf ben ik daar niet zo gelukkig mee maar het zat al vast. nou ik wens jullie een fijne dag morgen en misschien tot zaterdag. Rianne

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en proficiat met je top 3-plaats! Voor morgen alvast een gelukkige verjaardag en een hele leuke dag!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer super en gefeliciteerd met je derde plaats! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cindy ik mag jou ook feliciteren met de behaalde eerste plaats leuk he iets winnen .

      liefs Rianne

      Verwijderen
  3. Zeker een mooie kaart weer Rianne,leuk hè de derde plaats bij elke Kaart een Feestje het is je gegund hoor.
    Ik wens je een fijne verjaardag morgen en van harte gefeliciteerd.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart is het geworden, het kantje mag er wezen hoor.
    Proficiat alvast met je verjaardag morgen en met het behalen van de 3e plaats. Hartstikke goed gedaan.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Rianne, hieper de piep hoera. Je kaart is weer prachtig geworden en gefeliciteerd dat je in de prijzen bent gevallen met je olifantenkaart, top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met je derde plaats.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt mooi gedaan oma en natuurlijk een hele fijne verjaardag :D

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne