Volgers

dinsdag 21 augustus 2012

jongen en meisje


Ik moest een geboorte kaartje maken en aangezien ik niet weet of het een meisje of een jongetje is heb ik ze alle twee maar  gemaakt. heb ik er altijd een reserve.De stempeltjes zijn van stampavie het tekstje is van een velletje van de action papier is uit mijn afval doos .
We hebben bij de meisjes kaart nog getwijfeld wat het eigenlijk was de een zij een beer de ander een hondje en ga zo maar door we weten het nog niet maar hij is gewoon leuk .
liefs Rianne

3 opmerkingen:

  1. Deze zijn ook weer zo leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes Rianne, nu maakt het niet uit je hebt een kart voor zowel een jongen als meisje.Mooi gemaakt hoor!!! lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne