Volgers

woensdag 26 juli 2017

KKT

                                                   
                               dit label is met oxide gemaakt .Ik hoop dat jullie hem goed kunnen zien
Hallo bloggers ,


Hier twee kaartjes met de kleuren van het kleurenkaartenteam waar ik altijd graag aan meedoe alleen al voor de uitdaging. Ik hoop dat jullie hem weer mooi vinden en je kunt weer kijken bij Martine want daar zie je er weer heel veel                                   .https://martinaskaartjes.blogspot.nl/2017/07/oproep-kleurenkaartenteam-2017-7-de.html  .

Heel veel kijk genot en tot kijk op jullie bloggen .

Liefs Rianne

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes allebei! De onderste spring bijna uit je pc zulke felle kleurtjes. Ik vind ze prachtig mooie technieken ook gebruikt. Ben gelijk maar volger bij je geworden. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je achtergrondjes zijn supermooi gemaakt! Tof werk!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Rianne! De witte accenten vind ik een prachtig detail!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt !
    De tag vind ik heel tof.
    De andere is wat zachter maar zeker even knap.
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes zijn het geworden ! geslaagd hoor
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand, bedankt !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk gedaan, wat een mooie achtergronden, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie KKT kaart Rianne.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben je mooie creaties prachtige achtergrondjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zijn je achtergronden. De distress oxides zijn geweldig he?! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er weer goed uit, mooi gestempeld

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! echt knap gemaakt. Zo warm van kleur ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en mooi label. Knap zoals je die achtergrond gemaakt hebt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en label in deze kleurtjes Rianne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zeg en prachtige kleuren. Ik heb gisteren de oxide inkt gekregen, nu nog tijd en rust vinden om er mee aan de slag te gaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Rianne,

    Twee kaarten, goed gedaan! De tweede leunt net iets meer aan bij de opdracht, ben er dan ook fan van. Beide kaartjes zijn meer dan geslaagd! Ik vind het super dat iedereen zo zijn best heeft gedaan om met mijn moeilijke kleurencombinatie aan de slag te gaan!
    Dankjewel!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat prachtig weer Rianne!
    Heel gaaf gedaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. allebei hele mooie kaartjes,
    normaal niet mijn kleurtje maar als ik dan zulke geweldige voorbeelden zie ben ik om hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor, vooral de eerste, heel mooi kleurrijk.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Rianne
    Ik vind ze allebei super vrolijk kleurrijk en mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne