Volgers

dinsdag 19 juli 2016

een paneel


Deze is van mijzelf 


Deze is van mijn Zus .


Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer eens ,na een paar dagen me niet lekker gevoeld te hebben gaat het nu weer wat beter . Het weer werkt ook mee ,al is het beter om op of in het water te zitten ,wat een warmte .
Maar we hebben niet stil gezeten mijn zus en ik .We zijn weer lekker bezig geweest had dit al even af , maar wilde het jullie toch even laten zien . 

Een  paneel ,een deel van een houten  vloer dat gekleurd met crème verf. daar bovenop wat bordjes van triplex en dat ook weer geverfd met dylusion paint en daar weer van alles op gestempeld ..een leuk geheel wat weer heel leuk staat op mijn kamer. 

Natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie hiervan zeggen en denken .
Ik wens jullie een fijne buitenavond en geniet van het mooie weer.

Lieve groetjes Rianne

6 opmerkingen:

  1. Blij dat je je wat beter voelt. maar het is een beetje té vind ik.
    Die panelen zijn echt knap! Tof van een houten vloer als ondergrond te gebruiken. Het vormt een mooi geheel
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat een gaaf idee en wat een mooie panelen. Leuk om het kleurverschil te zien van jou en je zus. Dat zal zeker vrolijk staan.
    Morgen nog zo' n warme dag en dan weer normaal hoor. Beter dan al die regen toch?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke paneeltjes hebben jullie gemaakt, heerlijk om zo samen bezig te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt hoor, Rianne en zo'n goed idee ook!
    Ze zijn alletwee leuk geworden!
    Groetjes en jij ook een fijne avond.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed bezig dames, ze zijn leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Rianne,
    mooie panelen, allebei!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne