Volgers

maandag 13 juni 2016

berglandschappen



Hallo Bloggers,

Daar ben ik weer . Ik heb weer eens heerlijk gespeeld met Alcoholinkt naar een idee van Liesbeth Fidder zij had dat in een Engels tijdschrift gezet met uitleg , ik dat vertaald en daar mee aan de slag gegaan . Het was best moeilijk want die inkt doe je op speciaal papier en loopt heel makkelijk weg dus je moet vlug zijn en dat is iets wat ik juist niet ben vlug .Dit moet een berglandschap voorstellen  Maar ik denk wel dat het goed gelukt is . Ik hoor dat natuurlijk weer heel graag van jullie en kijk er naar uit.

                          Veel liefs Rianne

3 opmerkingen:

  1. Dat spelen met de alcoholinkt gaat je goed af Rianne, je kaarten zijn weer héél mooi, prachtig die felle kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtig! Heel mooi. En helemaal te herkennen als een beetje ruig berglandschap. De kleuren heb je heel goed gekozen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne