Volgers

vrijdag 20 mei 2016

zomaar gespeeld

                                                    Deze hebben we op de beurs gemaakt
Hallo Bloggers,

Ik ben weer heerlijk aan de gang gegaan met een voorbeeld  die ik op de beurs gemaakt heb .

Maar eerst wil ik jullie toch eens bedanken voor het langs komen dat doet me altijd veel plezier .
Zo zie ik ook dat er volgers af gaan en weer erbij komen ,nou van harte welkom allemaal.

Maar nu mijn kaartjes twee voorbeelden .De bovenste had ik gemaakt op de beurs in Nijkerk.
met  die andere twee ben ik thuis gaan spelen en zie het resultaat ,heel verschillend en toch even mooi .
nou ik hoor graag hoe jullie het vonden en wens jullie nog een fijn weekend.

                        groetjes Rianne


8 opmerkingen:

  1. het zijn 3 schitterende kaartje Rianne...weer heerlijk met inkt aan de slag geweest en met een super resultaat....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    hier ook nog even, wat heb je mooie kaarten gemaakt, ben helemaal weg van de laatste..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoe je door bent gegaan met die techniek; beiden zien er heel goed uit, maar de 2e vind ik echt apart met het wit! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    mooi resultaat vooral die groen met gele versie!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, hele mooie achtergronden en je kaarten zien er allemaal zeer kunstzinnig uit op deze manier!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne