Volgers

woensdag 23 december 2015

zomaar leuk


Hallo bloggers,

Hier ben ik weer, het is een tijdje geleden maar als zovelen, druk druk .Maar nu had ik even tijd en heb ik deze twee kaartjes gemaakt . De een is met blokjes gedaan  ,die ik zelf gemaakt heb en de ander is met de gelly plate gedaan . De stempeltjes zijn nieuw en heb ik mezelf cadeau gedaan .vond ze zo lief en leuk kon ze niet laten liggen .Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen en hoor dat natuurlijk weer graag .

Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk .


                          Liefs Rianne

10 opmerkingen:

  1. hoi rianne
    erg leuke en vrolijke kaarten, heb zelf ook de gelly-plate maar nog weinig mee gedaan, dus erg leuk om dit te zien
    fijne kerst en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een pracht kaarten, kan ook niet anders met deze leuke stempels. Leuk cadeau hoor.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je ze niet kon laten liggen, ze zijn super leuk, ik vind je kaartjes ermee enig geworden!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zomaar leuk? Ontzettend leuk!! Enige stempels en leuk dat je jezelf eens verwend hebt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag ze al op FB Rianne,
    ik vind ze echt heel leuk..vooral de paarse vind ik super,
    fijne dagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke stempels zo! Mooi die twee achtergronden! Al zijn ze zo verschillend; ze geven beiden een prachtig effect! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaartjes Rianne wat een geweldige achtergronden vooral de onderste heeft wat magisch...
    en ook nog bedankt voor je prachtige kerstkaart....wat is het toch genieten van al die schitterende kaartjes hier...

    Ook voor jou hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey ,hey was weer even geleden maar zie dat er weer allemaal leuke kaarten zijn gepost bij jou . die mannenkaart met hoeden vind ik echt super !
    Verder wens jou en je gezin nog een zeer gelukkig Nieuw Jaar een goede gezondheid . vele groeten Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er vrolijk uit, gezellige serie Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Rianne,
    mooi deze kaartjes!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne