Volgers

maandag 12 oktober 2015

weer eens een oudje

Hallo Bloggers,
Jullie zullen wel denken wat voor  een titel is dit nu weer. Nou het is niks van bijzonders maar de stempel is alweer een oudje maar o zo leuk om te gebruiken en doet het altijd goed voor een herenkaart . De stempel is van het event en de inkt is van distress stain en de penselen van art journey . en zo zie je maar weer dat je met een verschil van stempels toch een leuke kaart kunt maken.
Ik hoop dat jullie er weer van kunnen genieten .
Voor direkt smakelijk eten en voor de avond een fijne avond .

                            Liefs Rianne

6 opmerkingen:

  1. helemaal leuk, oud of niet ! maakt niks ui t!
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een kleurrijk kaartje Rianne....en het spreekt voor zich...een verfbus... kwasten en lekker kliederen....helemaal geslaagd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou voor mij is het een nieuwe stempel, schitterend kaartje heb je ermee gemaakt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    prachtig die kleurrijke achtergrond mooi die mix van stempels!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja stempels worden heel vlug oud hé Rianne, want we zijn altijd op zoek naar nieuwe, heb ik ook , maar moet daar toch eens mee gaan stoppen, je kaart is prachtig!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne